De jeugdcommissie

Onze vereniging beschikt over een eigen jeugdcommissie. Binnen deze commissie zijn leden vanuit verschillende afdelingen samengevoegd om zo de jeugd tot een hechte groep te maken. Zo organiseren zij onder andere jeugdmiddagen waar sportieve activiteiten centraal staan of er gezellig een film met elkaar wordt gekeken. Om deze activiteiten te kunnen financieren verzorgen zij ook enkele acties. Met dat geld worden niet alleen activiteiten geregeld, maar kan er ook gekeken worden naar kleding voor de jeugd of iets dergelijks.

Twirlers

Josefine van der Linden

Orkest

Tanja Windt-Braams

Blaoskapel

Annemarie van der Linden

Leiding

Yvette Venema

Wilt u meer informatie over de activiteiten die de jeugdcommissie organiseert? Neemt u dan gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier of stuur een mail naar jeugdharmoniegasselte@gmail.com

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.