Bent u enthousiast geworden en wilt u vaker muziek maken of komen dansen? Word dan lid van onze vereniging.

Download hieronder het aanmeldformulier en de machtiging en lever deze bij één van de bestuursleden of mail deze naar harmoniegasselte@gmail.com.

De contributie wordt maandelijks betaald middels automatische incasso. Dit gebeurt elke maand op of rond de eerste van de maand. Onze contributie verschilt per leeftijd/afdeling.

tot 12 jaar =  € 10,57

12 t/m 17 jaar = € 11,69

vanaf 18 jaar = € 17,81

Blaaskapel = €11,13

U bent natuurlijk van harte welkom om tijdens één van onze repetities te komen kijken / mee te doen. Na 2x ontvangt u een aanmeldformulier + formulier voor automatisch incasso.

Wij bieden naast groepsrepetities diverse muzieklessen aan waar u of uw kind aan deel kunnen nemen.

Maandag:

's Avonds: Slagwerklessen (ongestemd) onder leiding van Peter v/d Linden.

Woensdagmiddag:

Saxofoonlessen onder leiding van Ruud Splinter.

Donderdag:

's Middags vanaf 14.05 uur: Koperblazers (bugel/trompet/trombone/hoorn/bariton) onder leiding van Pieter de Jong.

's Avonds: Slagwerklessen (ongestemd) onder leiding van Peter v/d Linden.

Vrijdag:

Kosten:

Jeugd tot 18 jaar: €34,07

Volwassenen: €41,22

Deze bedragen zijn exclusief de contributie. Hiervoor krijgt u een instrument in bruikleen van de vereniging en les van een gediplomeerde docent.

Wilt u of uw kind lid worden, maar heeft u financiële steun nodig? Dan is het Kindpakket Aa en Hunze misschien iets voor u! Er is een vergelijkbaar pakket voor volwassenen beschikbaar. Het Kindpakket is een samenwerking van Jeugdfonds Sport & Cultuur, Stichting Jarige Job, Nationaal Fonds Kinderhulp, Stichting Leergeld en de gemeente Aa en Hunze. Via de volgende link vindt u meer informatie over het Kindpakket: https://www.aaenhunze.nl/Alle_onderwerpen/Vrije_tijd_en_cultuur/Alle_onderwerpen/Kindpakket

Aanmeld- en machtigingsformulier 2024
Aanmeld- en machtigingsformulier 2024.pd